PgSQL & omezeni na 0.5 MB

arnost arnost na uivt.cas.cz
Pondělí Květen 31 17:48:38 CEST 1999

 >A o kolik je PsSQL pomalejsi? Jak z minule debaty vyplynulo, tak zde
 >omilana nepritomnost transakci u mysql je veci, na niz je mozno mit ruzne
 >nazory (napr. ze se bez nich obejdu kdyz me to pojede nekolikrat rychleji).
 >Take zde prosla zprava, ze zatim neumi left outer join. Umi nejak vybrat
 >radky z jedne tabulky, ktera je svazana s jinou, tak, ze jsou to radky,
 >ktere v druhe tabulce nejsou?

no pomoci subselectu to jde (i kdyz left join se mi zda
efektivnejsi.)

BTW, proc zde jeste nepadla DB2 (nejsem si u ni jist licenci, stoji
tam free with restrictions) kdyz se podivate do manualu:

http://www.software.ibm.com/cgi-bin/db2www/library/document.d2w/report?fn=db2s003.htm

zjistite, ze toho umi veci srovnatelne s oraclem.

arnost