Instalace Informix DS 7.3 na RH 5.2

Zdenek Drlik zdenek.drlik na kleibl.cz
Pondělí Listopad 1 08:06:22 CET 1999

Dobrý den,
má někdo zkušenosti se $SUBJ a byl by ochoten mi poradit, jak rozběhnout
již nainstalovaný IDS? Nainstaloval jsem jej z rpm, nastavil proměnnou
INFORMIXDIR, spustil skripty "installconn" a "installserver", vše je OK.
Nemám k tomu žádnou dokumentaci, stáhl jsem si z webu jen ty rpmka, ve
kterých nic není (nebo jsem alespoň nic nenašel) a potřeboval bych to
nutně rozjet co nejdříve, abych to vyzkoušel a popř. koupil během tohoto
týdne. Pokud by někdo měl nějakou volně šiřitelnou dokumentaci v
elektronické podobě, pošlete mi ji prosím na soukromou adresu.
S pozdravem a přáním hezkého dne,

Zdeněk Drlík