Instalace Informix DS 7.3 na RH 5.2

Martin Spirk spirk na kla.pvt.cz
Pondělí Listopad 1 08:23:44 CET 1999

Dobrý den,

>má někdo zkušenosti se $SUBJ a byl by ochoten mi poradit, jak rozběhnout
>již nainstalovaný IDS? Nainstaloval jsem jej z rpm, nastavil proměnnou
>INFORMIXDIR, spustil skripty "installconn" a "installserver", vše je OK.
>Nemám k tomu žádnou dokumentaci, stáhl jsem si z webu jen ty rpmka, ve
>kterých nic není (nebo jsem alespoň nic nenašel) a potřeboval bych to
>nutně rozjet co nejdříve, abych to vyzkoušel a popř. koupil během tohoto
>týdne. Pokud by někdo měl nějakou volně šiřitelnou dokumentaci v
>elektronické podobě, pošlete mi ji prosím na soukromou adresu.

Co se dokumentace tyka tak vse najdete na jejich serveru
http://www.informix.com v pdf formatu.
Jinak pro spusteni IDS musite vyclenit nejaky diskovy oddil pro databazovy
prostor. Jeho jmeno zadate do ROOTPATH v $INFORMXDIR/etc/onconfig, napr:
ROOTPATH           /dev/hda2
(do ROOTSIZE doplnit velikost tohoto oddilu)
Dale musite zvolit nejake jmeno_serveru a do tohoto souboru ho rovnez doplnit
(DBSERVERNAME). V $INFORMIXDIR/etc/sqlhosts je pak treba doplnit radek
definujici pripojeni k serveru:
zvolene_jmeno_serveru   onipcshm   jmeno_hostitelskeho_pocitace

Pak je jeste treba nastavit promennou INFORMIXSERVER na zvolene_jmeno_serveru.
Nyni jiz muzete inicializovat databazovy prostor pomoci
oninit -i
Tim by melo byt vse hotovo (pokud jsem neco nezapomel), muzete spustit dbaccess
a vytvorit databazi. Pomoci utility onmonitor pak muzete vytvorit dalsi
databazovy prostor atd., blize viz dokumentace nebo dotazy na soukromy mail
(ale nejsem na administraci infomixu zadny odbornik..:-().

(dbaccess me nefunguje v kombinaci kvt + TERM=xterm-color, je treba TERM=xterm)

				Martin