maskarada a stejne IP

Borek Lupomesky Borek.Lupomesky na ujep.cz
Pondělí Listopad 1 08:09:45 CET 1999

On Mon, 1 Nov 1999, Jaroslav Cibulka wrote:

> ...mam router se tremi sitovkami, dve (eth1, eth2) routuji do
> ruznych dvou siti a na te treti (eth0)  je maskaradovana sit.  Chtel
> bych ale, aby do obou vnejsich siti byla maskaradovana pod
> stejnym IP a nevim jak na to.
>
> Muze me nekdo poradit jak se takove veco delaji ?? (mam pocit,
> ze tu musi byt u ipchains neco, co neznam, ale nuic jsem nenasel)
> ..nebo routovat i podle zdrojove adresy - jak ????

   Podobny problem mam taky, takze jsem se tim ponekud zabyval. Moje
resume prozatim je, ze to nejde nijak obejit. Masqueradovaci kod si adresu
vybere sam a nejde to nijak ovlivnit.

   Bye Borek

BOREK LUPOMESKY, network administrator    University of J. E. Purkyne
                                          Ceske mladeze 8
WWW:       http://www.ujep.cz/~lupomesk/  Usti nad Labem, 40096
IRCnet:    Borek @ #usti                  The Czech Republic
PGP keyid: 11D77115    ICQ: 10139578      tel: +420-602-376368
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========