wu-ftpd login

Martin Macok macok na kocour.ms.mff.cuni.cz
Pondělí Listopad 1 11:18:49 CET 1999

On Mon, 1 Nov 1999, moje wrote:

> Mam nasledujici problem:
> Nejsem chopny docilit, aby se na ftp mohl prihlasit jiny uzivatel nez anonymous
> Prosel jsem manualove stranky, ale nic to nevyresilo.
> Porad to stejne " login incorrect".
> domnival jsem se ze to dela spatne nastaveni ftpaccess, ale tam se to zda v
> poradku " cass   all   real,guest,anonymous  * ".
> Jinak mam: RH6.1CZ
> 	wu-ftpd-2.6.0-1

napadaji me 2 priciny:

1) Jsou v souboru /etc/shells vyjmenovany jejich login shelly?
2) Nejsou uzivatele nahodou vyjmenovani /etc/ftpusers?

--
< Martin Mačok    (e) martin.macok na underground.cz  <ISO-8859-2-compatible>
 \ (h) http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  (w) http://underground.cz/ /