Modem pod linuxem

Martin Macok macok na kocour.ms.mff.cuni.cz
Pondělí Listopad 1 12:19:53 CET 1999

On Mon, 1 Nov 1999, David Kuzela wrote:

> Podivejte se do archivu, (asi pred tydnem/mozna dvema) tu prosla zminka o
> strankach, kde by mel byt seznam winmodemu.

To, jestli to je nebo neni winmodem, se da obvykle poznat z velikosti
windowsovskeho ovladace (alespon u PCI modemu) ... pokud obsahuje OBROVSKY
.vxd (nebo .386), tak je to urcite winmodem.

--
< Martin Mačok    (e) martin.macok na underground.cz  <ISO-8859-2-compatible>
 \ (h) http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  (w) http://underground.cz/ /