Modem pod linuxem

Vladimir Michl michlv na penguin.cz
Pondělí Listopad 8 07:00:47 CET 1999

On Mon, 1 Nov 1999, David Kuzela wrote:

> Podivejte se do archivu, (asi pred tydnem/mozna dvema) tu prosla zminka o
> strankach, kde by mel byt seznam winmodemu.

No pokud je to externi modem, tak ta pravdepodobnost ze by to byl winmodem
je miziva (vlastne jsem jeste nevidel aby externi modem byl winmodem).

*  Name:    Vladimir Michl                                           *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na seznam.cz                                 *
*  Web:     http://www.penguin.cz/~michlv                            *
*  Tel:    +420/68/5391545                 Work: 068/5711292         *
*           068/5391545                          Czech Republic      *