České třídění pomocí sort

Milan Zamazal mz na pdm.pvt.net
Pondělí Listopad 1 17:22:12 CET 1999

    KZ>  Me to take netridi...

No nevím, můj sort z textutils_2.0-2 mi, zdá se, česky třídí, tedy
alespoň je-li spuštěn jako

  LC_ALL=cs_CZ sort _soubor_

Nemůže být problém v locales?  PostgreSQL česky třídí?

    KZ>  a uz jsem na to 2x upozornoval v konferenci, ale nejak se to
    KZ> neujalo.

Lépe než upozorňovat v konferenci je rovnou poslat bug report (mimo jiné
proto, že BTS jej nepřehlédne ani na něj jen tak nezapomene:-).  Ale jak
říkám, mně to funguje.

Milan Zamazal

--
http://www.freesoft.cz/~pdm