České třídění pomocí sort

buchal na brailcom.cz buchal na brailcom.cz
Pondělí Listopad 1 17:52:55 CET 1999

    KZ: On 1 Nov 1999 buchal na brailcom.cz wrote:

    ::: Dobrý den,
    :::
    ::: používám Debian Potato a potřeboval bych české třídění. Prý by
    ::: to měl umět sort. Zatím mi však třídí nečesky. Mám nastaveno:
    :::
    ::: LANG=cs LC_ALL=cs_CZ LC_CTYPE=cs
    :::
    ::: Ještě něco chybí, nebo to mám špatně?

    MZ: No nevím, můj sort z textutils_2.0-2 mi, zdá se, česky třídí,
    MZ: tedy alespoň je-li spuštěn jako

    MZ:   LC_ALL=cs_CZ sort _soubor_

Ano, takhle mě to třídí také. Takže, kde je chyba?

Jan Buchal