Linux a Windows

tomas.vondra na iol.cz tomas.vondra na iol.cz
Úterý Listopad 2 00:24:02 CET 1999

Zrovna jsem si prinesl novej disk, a tak jsem chtel nainstalovat zaroven
Win95 a Linux RedHat 6.1 zaroven. Kdyz jsem na zkousku instaloval Linux
samotnej, bylo to OK. Disk jsem si rozdelil, vsechno...

Potom jsem disk rozdelil fdiskem z Woken (cimz jsem zamerne smazal
Linux), a soupnul jsem tam Win 95 s DOSem. To proto, ze Win neumi
bootovat odjinud nez z 1. partition (nebo ne?).

Rikal jsem si "Linux je chytrejsi," pozna ze tam je jinej system, a bude to.
Takze instalace probihala stejne az do okamziku deleni disku a pridelovani
mountpointu. Disk jsem rozdelil (hda1 s Windows a DOSem jsem soupnul
na "/win-dos"), a pak se to podelalo. Hlasi to neco o chybe pristupu do
"/usr/..." (jenom to blikne, takze nevim co je tam dal, ale je to neco s X-
Window). Nechapu to, protoze pri prvni instalaci to probehlo OK.

Kde delam chybu?

Puvodne jsem to tam chtel nacpat pres System Commandera, ale zapomnel
jsem si prinyst instalacky... LILO mi samozrejme nevadi, ale pro sestru
potrebuju neco hodne prehlednyho.

Hledal jsem v dokumentaci i v howto's, ale nikde jsem nic kloudnyho
nenasel. Takze jak na to?

Tomas Vondra
e-mail: tomas.vondra na iol.cz
character set: ISO-8859-2