Linux a Windows

Milos Prudek prudek na nembv.cz
Úterý Listopad 2 09:33:53 CET 1999

> Takze instalace probihala stejne az do okamziku deleni disku a pridelovani
> mountpointu. Disk jsem rozdelil (hda1 s Windows a DOSem jsem soupnul
> na "/win-dos"), a pak se to podelalo. Hlasi to neco o chybe pristupu do
> "/usr/..." (jenom to blikne, takze nevim co je tam dal, ale je to neco s X-
> Window). Nechapu to, protoze pri prvni instalaci to probehlo OK.

- A tuto chybu hlasi Disk Druid pri pridelovani partici, nebo Linux pri
bootu?
- Pokud to hlasi Linux pri bootu, muzete se k te zprave (i kdyz
odrolovala) vratit pres Shift-PGUp?
- Rekl jste Linuxu pri instalaci (v programu Xconfigurator) aby
startoval rovnou do X-window?
- LILO jste vubec neinstaloval?
- Mate po ruce boot disketu Linuxu? DOkazete z ni bootovat a dostat se
na linuxove partice?

--
Milos Prudek