Kompilace jadra

Vladimir Michl michlv na penguin.cz
Úterý Listopad 2 07:03:28 CET 1999

On Mon, 25 Oct 1999, petr kincl wrote:

> Dobry den.
> Zkousel jsem zakompilovat do jadra podporu CBQ, ale nedari se mi kompilovat
> jadro. Mam RH 6.0. Postupuji podle Kernel Howto, ale kdyz dam vytvorit make
> zImage, tak mi kompiluje dlouho a na zaver zakonci chybou Error 1 nebo Error
> 2, nevytvori se vmlinuz, ale vmlinux jako spustitelny soubor, ktery kdyz

Tady by to chtelo i nekolik predchozich vypisu, Error 1 nebo Error 2
vetsinou nikomu nic nerekne.

> zkusim pridat jako image do LILO, tak mi rekne image to big. Pritom velikost
> noveho jadra je mensi nez puvodniho. V cem delam chybu?

nove jadro najdete v linux/arch/i386/boot/zImage

Vladimir Michl

*  Name:    Vladimir Michl                                           *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na seznam.cz                                 *
*  Web:     http://www.penguin.cz/~michlv                            *
*  Tel:    +420/68/5391545                 Work: 068/5711292         *
*           068/5391545                          Czech Republic      *