Re: nemohu se přihlásit jako root

Martin Kejik kejik na fnusa.cz
Úterý Listopad 2 07:56:55 CET 1999

> Dobrý den,
> po problémech s nabořenými svazky jsem obnovil provoz serveru (RH 6.0),
> uživatelé mohou pracovat (bezdiskové terminály Linux a DOS), pokud se však
> loguji jako root, vypíše ono úvodní moudro a skončí - nevrátí prompt. Do
> jednouživatelského režimu se dostanu -
> LILO: linux single.

Zkusil bych se podivat jaky shell se spousti pro roota (pozor mou tam byt
linky) a jestli ma root adresar spravna prava.
Mozna take skusit v single rezimu zmenit heslo roota.

Take by nebylo spatne napsat zda se ostatni uzivatele mohou prihlasit primo
ze serveru. Nenapsal jste totiz co bezi na tech diskless stanicich. A take
se samozrejme podivat do logu co se deje. A taky vysvetlit pojem ,,uvodni
moudro" - vypise se last login ? A provede se test na novou postu ?

S pozdravem

Martin Kejik
Spravce Internetu a Intranetu ve FN u sv. ANNY

Daląí informace o konferenci Linux