WinLinux2000 na CD

proj proj na email.cz
Úterý Listopad 2 08:42:58 CET 1999

Beda Košata <kosatab na vscht.cz> píše v diskusním
příspěvku:381DD53E.C673BC3F na vscht.cz...

> Podle mne to ani nema moc cenu pro cloveka, ktery uz ma nejakou "normalni"
> distribuci Linuxu nainstalovanou.
> Myslim, ze cela ta distribuce je pro cloveka, ktery chce jenom vyzkouset
Linux
> na
> svy Windowsovsky masine a chce to mit jednoduchy.
> Muj dojem je takovej - nainstaluj, spoustej aplikace, ktery tam uz jsou,
ale
> radsi se
> moc nesnaz o nejakou administraci nebo tak. Je to podle mne proste takova
> hracka,
> ktera se neda s "normalni" Linuxovou distribuci srovnat (koneckoncu co by
clovek
> chtel kdyz to ma jen 140MB)

BEDA

Zdar!
Taky jsem musel uvolnit hromadu mista na C: ale samotnou instalaci jsem
provedl jinde. Prvni dojem - zklamani. Chtel jsem tuto "distribuci" pouzit
jako argument pro ruzne skarohlidy, kteri mi tvrdi, ze M$ je uzivatelsky
lepsi, ze si nemusi nic nastavovat (prosim nechci _flame_!!) Kdyby WinLinux
po nainstalovani jel automaticky cesky, tak by to bylo SUPER. Tak jsem musel
cestinu nastavit, to uz se kolega zacal usmivat a kdyz jsem restartoval iXy
a ono to nemelo ceske fonty, tak se rozrechtal a rekl mi, abych s tim prisel
az to bude umet poradne cesky.

Pavel