WinLinux2000 na CD

Beda Košata kosatab na vscht.cz
Úterý Listopad 2 09:22:26 CET 1999

Michal Hajek wrote:

> Beda Košata wrote:
> <kous>

> No, sem asi ze stare skoly :-), ale 140 MB povazuju za dost
> velkou kapacitu, aby se na ni vesel OS (s rezervou). Je jasne,
> ze tam nevtesnate tech 2500 aplikaci, ktere jsou ve standardni
> distribuci Linuxu, ale to by delal jen blazen.
>
> MH
>
> PS: holt byly doby, kdy jsem musel napsat interpret do 16 kB
> ROMky (NE do cikanky :-)))) , tak sem na to haklivej ;-)

Ale jasne ze 140MB neni malo (neni to zase tak dlouho co jsem mel 40MB harddisk a byl
jsem celkem spokojenej:o) , ale precejenom se do toho nevejde vsechno co by clovek moh
v dnesni dobe potrebovat.
Je to malo, pokud clovek srovnava s RedHatem (1 plne CD), nebo nedejboze s
Debianem ( 5 CD). V takovych distribucich clovek najde skoro vsechno co potrebuje.
(Asi kazdy zna hlasky pri kompilaci nejakeho programu, ze mu chybi nejake knihovny
apod. po kterych zacne na CD s distribuci hledat - a podle mne vetsinou najde) Z
tohoto hlediska podle mne nemuze WinLinux se 140MB tvorit distribuci, ktrou
naistalujete a pokud vam neco chybi tak to jednoduse doinstalujete z CD. Pokud nejste
pripojeni k Intenetu, tak si u takove distribuce opravdu jenom vyzkousite "jak vypada"
Linux, ale pro seriozni praci to neni.

                                                                            BEDA