umirajici HDD

Jiri JIPO Pop popj na iweb.cz
Úterý Listopad 2 11:50:36 CET 1999

> mne to robil tiez ale vybral som nanho tazke kalibre na prehovaranie:
> 1) lowformat na moje 386 ktora zvlada large disks ak mas bios co vie
> skontrolovat medium tak to spusti ak nic nenajde dak to disk rozchodi
>    ak predsalen tak oznac okolie za vadne a este sa da pouzivat ale uz by
>    som mu moc neveril. /*niekde staci aj naformatovat na fat a postvat nanho
>    DISKOPTIMIZE od  nortona ale to dlho trva */
> 2) v zivej masine som nanho aplikoval "dd if=/dev/zero of=/dev/hdc"
>    a pozoroval ci nieco nevyflusne ak ano tak som skocil na bod 1)
> [...]

z tohoto popisu dedukuji ze chyba neni v samotnem hardwaru ale v zmrsene
udelanem filesystemu.
On byl totiz delan na stare 486 s veteranem radicem a ted bezi v 6x86 routeru.
Takze doufam ze pomuze znicit stary filesystem. Ted doslo k takove absurdni
situaci ze si sam mysli ze jeste nenabootoval,neda se k nemu prihlasit,ale
sitove rozhrani a routovani jede.

JIPO