LILO: disk vetsi nez 8GB (moje reseni)

Leo Hadacz hadacz na math.muni.cz
Úterý Listopad 2 14:04:53 CET 1999

Zdravim,

nedavno jsem se tu ptal na moznosti programu GRUB a LOADLIN, protoze mi
LILO selhalo pri bootovani systemu z partisny, ktera je na disku az za 8GB
prostoru. LILO nefunguje kvuli nejakemu omezeni poctu cylindru na 1023, coz
na LBA disku dela tech 8GB.

GRUB trpi timto omezenim rovnez. Z manualu, ktere jsem si zbezne precetl,
jsem zbezne pochopil, ze by snad toto omezeni slo nejak prekonat, ale to by
pak GRUB nesplnoval jakejsi bootovaci standard (nebo co).

LOADLIN+WINDOZEMENU (kde WINDOZE je az na disku za temi 8mi GBty) me
nakonec, diky Bohu, nezklamali. Doufam, ze autori LILA se na nejaky
standard vykaslou a radeji obejdou vsechna mozna omezeni (pokud to tedy
opravdu jde). Porad se mi totiz nejvic libi, kdyz disk muzu co nejmene
rozfrcat.

Leo

--

 _                 _    _     hadacz na math.muni.cz
www: http://www.math.muni.cz/~hadacz/