56k modem pro Linux

Lubomir Cevela lcevela na volny.cz
Úterý Listopad 2 19:15:59 CET 1999

> -->Dobry den,
> -->predem se omlouvam, ze zde zasilam ten dotaz, ale nemam pristup k
> -->Internetu a momentalne ani ke svemu Linuxu a potrebuji rychle
zjistit
> -->jestli pod Linuxem fungujo externi modemy Microcom Deskporte 56 kb
> -->Voice nebo Well AT-SAR 56k (Voice?). Pripadne by to mohl byt i jiny
> -->56kb Voice modem.

Podaoilo se mi úspišni pod RH6.0 rozchodit externí modem Well FM-56BT,
poedtím jsem staoieký 14400 modem Rockwell a zkoušel jsem i 14400
Zyxel. Všechny bez problému. Dule3/4ité bylo pou3/4ít AT poíkazu pro X3
(zákaz detekce oznamovacího tónu), aby modem nezavišoval hned po
vytoeení eísla.
Lubomír Eevela