pomale video

Vaclav Blaha vblaha na iol.cz
Úterý Listopad 2 22:18:06 CET 1999

Michal Krause wrote:
> Pokud me pamet neklame, tak Aktion je jenom rozhrani k xanim, kteryzto
> ovsem neni zrovna idealni pro prehravani MPEGu - spis bych rekl, ze v
> tomto ohledu je xanim na nic. Zkuste spise mtv (http://www.mpegtv.com/).
> Jde sice o shareware, ale soucasti baliku je i freewarovy prehravac mtvp,
> ktery ma stejne kvality pri prehravani jako vlastni mtv, ovsem nema zadne
> uzivatelske rozhrani - proste jenom otevre okno a v nem prehraje mpeg.

Pokud me pamet neklame, tak mtv je front-end k mtvp, ve kterem uzivatel
vybere soubor apod., mtv zkonstruuje odpovidajici command line, mozna
trosku zapresmeruje a spusti mtvp. Pri tomto pojeti je mozne oznacit
porovnavani kvality prehravani mtv a mtvp za mirne zavadejici.

--
NOTE FOR WINDOWS (TM) USERS: I AM NOT LIABLE TO YOU FOR ANY SOFTWARE OR
HARDWARE DAMAGE, SYSTEM MALFUNCTION OR DATA LOSS ARISING OUT WHILE YOU