pomale video

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Středa Listopad 3 01:15:11 CET 1999

Dne 2.11.1999 Vaclav Blaha napsal

> Pokud me pamet neklame, tak mtv je front-end k mtvp, ve kterem uzivatel
> vybere soubor apod., mtv zkonstruuje odpovidajici command line, mozna
> trosku zapresmeruje a spusti mtvp. Pri tomto pojeti je mozne oznacit

Nerekl jste to uplne presne, ve skutecnosti nejde o odpovidajici
commandline, protoze to by nestacilo na figle jako je previjeni, pauzovani
atp. V praxi je pouzita komunikace pres rouru, vice viz. SDK.

> porovnavani kvality prehravani mtv a mtvp za mirne zavadejici.

Jak se to vezme. Ja jsem nechtel rict, ze to prehrava stejne rychle nebo
tak neco, ale chtel jsem pouze vypichnout, ze jeho pouziti uzivatele
nepripravuje o prozitek z MPEGu, ale pouze o prozitek z UI. Ale svym
zpusobem mate pravdu...

--
S pozdravem