Zaujimavy problem s S3TRIO3D/2X

radim.kubacki na rtscs.cz radim.kubacki na rtscs.cz
Středa Listopad 3 08:26:57 CET 1999

XFree335+s3trio3d/2x mi bezi v pohode. XF86Config jsem nakonec editoval ve
vi :). Jedine co mi vadi je, ze prepnuti do textoveho rezimu resp. pri
ukonceni XWindow trva nekolik (~5) sekund  nez se karta prepne do spravneho
modu a po tu dobu jsou na obrazovce nejake hruzne carky.
Zkus otestovat s jinym window managerem (ja osobne pouzivam fvwm2), nedavat
maximalni barevnou hloubku apod.

Radim