Nieco o LowLevel

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Středa Listopad 3 10:25:46 CET 1999

> ked si da niekto namahu tak ano. Disk od vyrobcu ma naformatovane nejake cislo
> (robia to aj diskety) ktore je podla nejakich pravidiel a low format tam buchne
> vlasne nahodne.

Nejake cislo ? Ake cislo ?
Vyrobcovia naformatuju disk s nejakym interleave....
zalezi na velkosti a rychlosti disku...
niekde daju 2 niekde 3...
lowlevel testuje interleave to viem...
norton utility vedia tiez zmenit interleave myslim...(tusim calibrate)

ale neviem, preco by mala padnut zaruka ? vsak ja som ten pocitac
nerozoberal.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }