Podivne chovani karty

Korinek, Jan Jan.Korinek na compaq.com
Středa Listopad 3 10:14:11 CET 1999

To jsem vyzkousel a chovalo se to stejne :-(

> To presne vysvetluje vyse popsane symptomy s arpem. Proste nic nechodi
> dovnitr.

Hmm, to jsem si taky prebral, ale stale mi to nevysvetluje, proc mi arp z
jedne sitovky funguje a z druhe ne :-(
Pak me napadlo, ze bych mohl zkusit arpd, aby mi nahlasil vsechny nove MAC
adresy, ale pak mi doslo, ze je to blbost. Nepotrebuju zmapovat existujici
MACy, ale rozchodit arp :-)

Jsem z toho dost mimo. 2 exoticke chyby za sebou me nici ....

Koren

Jan Korinek
Compaq Computer s.r.o.
Czech Republic