Podivne chovani karty

Středa Listopad 3 10:35:30 CET 1999

On Wed, 3 Nov 1999, Korinek, Jan wrote:

> To jsem vyzkousel a chovalo se to stejne :-(

Jak stejne? Nefungovalo to ani kdyz jste do hubu zapojil druhou sitovku,
ani kdyz jste to zapojil do jineho portu na hubu, ani kdyz jste vyzkousel
kombinaci obojiho? Pak uz jedine zkuste vymenit cely hub.

> Hmm, to jsem si taky prebral, ale stale mi to nevysvetluje, proc mi arp z
> jedne sitovky funguje a z druhe ne :-(

Protoze jedna sitovka *z nejakeho duvodu* neslysi. Kdyz ohluchnete, tak se
taky nedoptate, jak se jmenuji kolejdouci, i kdyz mluvit budete perfektne.
:)