Problem Wavelan a ISA sit. karta

Martin Syrovátka syrovatka na pvtnachod.cz
Středa Listopad 3 11:43:47 CET 1999

Dobry den.

Instaluji Wavelan kartu s ISA adapterem do RH6.0 jadro 2.2.5 hardware 486 DX/2 66. Mam ovladace od Lucentu, ktere mi drive v pocitacich s PCI sit. kartou v pohode prosli, ted jakmile jsou v PC obe karty linux pri startovani PCMCIA uplne zatuhne. Menil jsem IRQ i IO na sit. karte, nepomohlo. Pokousel jsem se toto menit i na wavelan karte, ale nevim jestli jsem to konfiguroval spravne, nepomohlo to take.

Prosim o radu, jestli pouzit jine ovladace, pripadne jak nastavit ovladace stavajici.

Diky