Problem Wavelan a ISA sit. karta

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Středa Listopad 3 12:36:18 CET 1999

Mel jsem take jednou presne tento problem
3COM + WaveLan
1/ zkontrolujte zda mate zapojen prvni switch na ISA adapteru pro Wavelan
2/ prehodte karty ve slotech. Me to pomohlo, musel jsem mit ISA adapter
uplne dole.
3/ pokud mate v karte firmware 4.x.x pak musite pouzit drivery minimalne 3.1.x
(doufam ze jsem to napsal spravne, proste ten posledni)
IO na Wavelanu nechte byt je urceno prave prepinacema na ISA adapteru
Dan