hladam ftp server s nasledujucim moznostami

Peter Ronai dzony na my-scotland.sk
Středa Listopad 3 12:36:02 CET 1999

Jaroslav Brandis wrote:

> Zdravim ....
>
> Hladam ftp server, ktory by mi umoznoval nasledujuce veci.
> Skupina lokalnych uzivatelov bude nahravat do specifikovaneho adresara, teda
> vratane svojho domaceho nejake veci a tieto veci by vzdy mali mat mnou
> specifikovanu masku a skupinu.
>
> Skusal som nakonfigurovat wu-ftpd2 ale akosi som neuspel. Je to mozne na
> wu-ftpd alebo potrebujem nieco ine ?

jednak doporucujem studovat many, obcas sa nieco dozvies, a potom nie je zle
mat miesto wuftpd proftpd ktory ma viac funkcii a moznosti, ale zas je menej
trivialne konfigurovatelny

(_(_|             Dzony (Peter Ronai) |
    |            ICQ number: 15939025 |
          e-mail:dzony na my-scotland.sk |