hladam ftp server s nasledujucim moznostami

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Středa Listopad 3 13:47:35 CET 1999

> jednak doporucujem studovat many, obcas sa nieco dozvies, a potom nie je zle
> mat miesto wuftpd proftpd ktory ma viac funkcii a moznosti, ale zas je menej
> trivialne konfigurovatelny

neviem o tom, zeby wu-ftpd bol trivialne konfigurovatelny.
bez manualu ho nenakonfigurujem :-)
a myslim, ze tak isto to je aj s proftpd.
bez manualu ho tiez nenakonfigurujem.

a proftpd ma viac funkcii ?
uhmm...takze ma v sebe vsetky funckie wu-ftp a este nejake navyse.
cudujem sa teda tym z wu-ftpd, ze pokracuju vo vyrobe, ked je nieco co ma
vsetko ako oni. skor by som povedal, ze wu-ftpd ma nieco a pro-ftpd tiez
nieco. treba si len vybrat co je pre danu chvilu lepsie.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }