Podivuhodny pad Linuxu

Jan Liska lisak na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Středa Listopad 3 14:38:10 CET 1999

On Wed, 3 Nov 1999, Jaroslav Pribyl wrote:

> Preji pekny den,
>

> mam takovy problem s Linux serverem. Pred casem mi uplne zdechl na hlaseni
> Out of Memory for .... a postupne vyjmenoval skoro vsechny sluzby, jako
> squid, httpd, named, soks5, saprouter atak. Ten stroj ma 8 GB SCSI disk,
> 2 swapy po 128 M a 128 MB RAM. Prislo mi to divny a tak jsem to cele
>znovu nainstaloval do noveho pocitace tak, ze akorat ten disk a radit
>zustali stejne a dnes mi to udelal znovu.

(snip)

Nevim, jestli je to pouhopouha nahoda, ale vcera mi timhle stylem odesel
firemni server. Postupne spadl apache, named, mysqld a dalsi na Out of...
Top ukazal, ze pamet si pro sebe nahamounil snmpd, ktery obsadil
150MB. Nakonec jsem radsi rebootoval a ted cekam jestli se situace
bude opakovat ;(

(redhat 5.2/2.2.12)

Lisak

--
Jan Liska * E-mail: lisak na infonet.cz * WWW: lisak.infonet.cz
PGP key: finger lisak na atrey.karlin.mff.cuni.cz