hladam ftp server s nasledujucim moznostami

Peter Ronai dzony na my-scotland.sk
Středa Listopad 3 15:24:29 CET 1999

nechcem rozputavat "vojnu slov" ;)
ale wu-ftpd je nieco co je ready to use a pomerne malo funkciiv pomerne kratkom
konfiguraku
proftpd podporuje virtualne servery a rozne document rooty pre rozne mena na tej
istej IP a podobne zalezitosti, ktore sa tazsie konfiguruju (musis toho manualu
precitat viac)

> neviem o tom, zeby wu-ftpd bol trivialne konfigurovatelny.
> bez manualu ho nenakonfigurujem :-)
> a myslim, ze tak isto to je aj s proftpd.
> bez manualu ho tiez nenakonfigurujem.
>
> a proftpd ma viac funkcii ?
> uhmm...takze ma v sebe vsetky funckie wu-ftp a este nejake navyse.
> cudujem sa teda tym z wu-ftpd, ze pokracuju vo vyrobe, ked je nieco co ma
> vsetko ako oni. skor by som povedal, ze wu-ftpd ma nieco a pro-ftpd tiez
> nieco. treba si len vybrat co je pre danu chvilu lepsie.

to je prave ten trik
pokial nemas 20 domen na stroji a nepouzivas IP shaper alebo ine kravine aby si
dal niektorym uzivatelom "priority access" ako redhat.com tak proftpd nemusis
vobec potrebovat
naco sa potom zapodievat niekolko nasobne dlhsimi manualovymi strankami
ved aj na imap mozes mat trebars wu alebo cyrus server pricom rozdiely su
podobneho razenia ako pri wu a pro ftpdemonoch.