bug v pingu

Jan Polak honzap na obalex.cz
Středa Listopad 3 16:23:21 CET 1999

Problem:

(RH 6.1 + vsechny updaty)

ping -cX nedosazitelny.cil.cz  si vesele  posila >X datagramu,
dokud ho nekdo nasilim nezastavi, nebo dokud se cil neozve.

Vim ze tento problem byl uz v nektere drivejsi distribuci (RH 6.0 ?),
ale tam to takto fungovalo na jakykoliv cil.

Vyse popsane chovani pingu z RH 6.1 mi vsak funguje jen nekdy,
a protoze nemam cas se tim zabyvat, tak jsem si prekompiloval
funkcni ping a mam po problemu.

Popis nastaveni, kdy ping fungoval spatne:

RH 6.1 cz + vsechny updaty, eth0 + 6x alias + ppp linka
radiovym pojitkem (Siemens GigaSet 1000) na seriovem portu.
ping z rh 6.1 strasi pouze pri vypadku na ppp lince,
nove prekompilovany ping je O.K.

Tak nevim, jestli mam nekde chybu ja, nebo jestli je fakt bug v pingu.

Nejaky napad?

hp