AuthType not set

Michael Mraka michael na informatics.muni.cz
Čtvrtek Listopad 4 15:38:14 CET 1999

Roman Mosnicka wrote:
% Ahoj
%
% rad bych rozbehal pristup k www pouze uzivatelum, ktere se autorizuji,
% vytvorij jsem si prislusny soubor se jmeny a hesly, pridal radky do
% access.conf AuthUserFile a AuthName, ale kdyz se k serveru pripojuju
% tak mne to napise The server encountered an internal error .. .... a na
% serveru v logu je AuthType not set, coz je tedy dost jasne, jenom nevim
% jaky typ autorizace je mozno pouzit a v howto to nemohu najit

AuthType Basic
:-)

% Za vsechny rady Diiiik rm

--mm                                                            Michael Mráka
                                                        michael(at)fi.muni.cz