talk

No Comment Group, s.r.o. / Sales Department sales na nocomment.sk
Středa Listopad 3 22:55:38 CET 1999

>btw zaujimave meno :-)
>No Comment Group, s.r.o. / Sales Department <sales na nocomment.sk> wrote:

kazdy si ho zapamata :-)

"Target machine does not recognize us.".
> : Netusi niekto kde moze byt problem?
>nemate reverzny dns zaznam.

aha ...

btw: este jedna otazka ... ked som to zfunkcnoval, nastavil som v inetd.conf
obsluhu pre talk na program in.talkd. v hosts.allow som in.talkd povolil
(implicitne je vsetko zakazane) a ... nefungovalo. Po polhodine zistovania
priciny, som pridal aj ntalk s obsluhou in.ntalkd a zrazu to islo ... Moze
mi niekto vysvetlit, preco tcpd nepovoli spustit in.talkd (co je size
symbolicky link na in.ntalkd)? Je to normalne spravanie?

rw