talk

Čtvrtek Listopad 4 07:27:48 CET 1999

Dna 03. Nov 1999 o 22:55, No Comment Group, s.r.o. / Sales Department napisal(a):
> btw: este jedna otazka ... ked som to zfunkcnoval, nastavil som v inetd.conf
> obsluhu pre talk na program in.talkd. v hosts.allow som in.talkd povolil
> (implicitne je vsetko zakazane) a ... nefungovalo. Po polhodine zistovania
> priciny, som pridal aj ntalk s obsluhou in.ntalkd a zrazu to islo ... Moze
> mi niekto vysvetlit, preco tcpd nepovoli spustit in.talkd (co je size
> symbolicky link na in.ntalkd)? Je to normalne spravanie?
je to uplne normalne spravanie..

ak si pozrieme:
abcdef[7:17][2]~> grep talk /etc/services
talk            517/udp
ntalk           518/udp
abcdef[7:22][3]~> grep talk /etc/inetd.conf
talk    dgram   udp     wait    root    /usr/sbin/tcpd  in.talkd
ntalk   dgram   udp     wait    root    /usr/sbin/tcpd  in.ntalkd
vidime, ze sluzby su to rozne a obsluhuju ich na roznych portoch rozne
pomenovane demony.. v skratke sa da povedat, ze ntalkd je
networktalkd..
v pripade povolenia talkd povolime pouzivanie talku iba na localhoste..

S pozdravom
--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk