OT - "JPEG Tools pro Linux"

Radek Liboska liboska na tereza.uochb.cas.cz
Čtvrtek Listopad 4 00:03:48 CET 1999

 Zdravim,
napsal jsem program (je to zkompilovane z Pascalu pod RedHatem 6.1), ktery
umi z obrazku ve formatu jpeg vyhazet vsechen balast, jako aplikacni
segmenty, komentare a podobne. Umozni take vlozit do jpegu vlastni
komentar a pokud je v jpegu thumbnail, tak ho to umi vyextrahovat
do extra souboru. Neco jako byval giftool pro gify.
Pracuje to s wildcards pro nazvy souboru, takze neni problem "vycistit"
najednou cely adresar.
Zvlast vhodne pro soubory, ktere produkuje fotosh*p.
pokud neco takoveho existuje, tak se omlouvam, nekamenujte mne, pokud
o to nekdo ma zajem a chce to vyzkouset, at mi napise na mou e-mail adresu.
Omlouvam se za offtopic.
R.Liboska
--
                 Radek Liboska