Nieco o LowLevel

HANUSIAK, Peter hanusiak na globtel.sk
Čtvrtek Listopad 4 09:46:24 CET 1999

	 ---------------------------------------
> [...]
> byl
> po linuxovem druidu nenaformatovatelny pod DOS/Win (fdisk si ani nep*d) a
> jina masina nikde v dohledu. Dokonce ho prerusil ve formatovani po par
> minutach. Po zasahu (byt neuplnem) je vse v poradku, fdisk krasne nadelal
> dosovskou part. Taky jsem se bal. Ale prezil to. Zarucit se ale za vas
> disk
> nemuzu. Sam bych to nedelal, prijde mi to jako sahani na drat od stozaru
> na
> zem spadly (vypnuli-nebo nevypnuli...Aáááááá... nevypnuli!)... Ale jako
	  ------------------------------------
	[HANUSIAK, Peter]  No vyskusal som to ale efekt nulovy.
	T.j. nic sa nepokazilo ale ani neopravilo.
	Mam na K5 75 award bios, ktory ma Low Level format. Ked som ho
spustil
	tak sa tam dal vybrat disk, Bad tracky a preformat.
	Tie Bad tracky sluzia iba na to aby sa povedalo co sa nema
formatovat ale
	vobec to nespravi to, ze sa zle tracky nepouziju v systeme.
	TEn Preformat chce interleave (co vobec neviem co je) ale bola tam
moznost auto detect
	tak som ju dal. A on si vyskusal moznosti 1,2,3 a 4 dal taku tabulku
kde zobrazil 4 rozne
	rychlosti a vybral tu najvacsiu. Podotykam pri kazdom spusteni to
bolo nieco ine.
	No a potom zacal formatovat trvalo mu to pekne dlho cca 6 hodin. A
pri asi 8020 zlom sektore sa
	zasekol.  Potom som si uz myslel, ze vsetko je v haji ale dal som
DOS format a vsetko bolo po starom.
	Takze som to skusil este raz (co ked sa nahodou teraz uz nezasekne)
uvidim na obed co z toho.
	 -------------------------
> Ted mne napadlo, co takhle ho zformatovat pod linuxem a dat mu aby
> checkoval vadne sektory, jako to muze delat RedHat pri instalaci? Trva to,
> ale mohlo by to pomoci.
	[HANUSIAK, Peter]  Formatovat po Linuxom, samovrazda. Je to takmer
4-5 hodin a aj tak tam neoznaci
	vsetky zle sektory lebo on blbec to skusa az kym sa mu zo 100
pokusov aspon raz nepodari a potom si mysli, ze je to uz dobre. Ale dobre to
teda nie je.  Preto by som privital keby existoval taky format, ze ak raz
najde zly sektor tak sa ho uz nepokusi formatovat ale oznaci ho ako zly. A
samozrejme aby neformatoval tych 6 hodin je nieco take pod linuxom?

	  Dakujem		Peter Hanusiak