talk

Radovan Garabik garabik na atlas03.dnp.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Listopad 4 09:48:04 CET 1999

Tibor Pittich <Tibor.Pittich na phuture.sk> wrote:

 : ak si pozrieme:
 : abcdef[7:17][2]~> grep talk /etc/services
 : talk            517/udp
 : ntalk           518/udp
 : abcdef[7:22][3]~> grep talk /etc/inetd.conf
 : talk    dgram   udp     wait    root    /usr/sbin/tcpd  in.talkd
 : ntalk   dgram   udp     wait    root    /usr/sbin/tcpd  in.ntalkd
 : vidime, ze sluzby su to rozne a obsluhuju ich na roznych portoch rozne
 : pomenovane demony.. v skratke sa da povedat, ze ntalkd je
 : networktalkd..
 : v pripade povolenia talkd povolime pouzivanie talku iba na localhoste..

hmm... ja som si doteraz myslel ze in.talkd je stary talk (ako na solarise)
a in.ntalkd nova BSD verzia... (pricom linuxovsky talkd dokaze komunikovat
obidvomi protokolmi)
Ale mozno som sa mylil...

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph.uniba.sk           |