Problem Wavelan a ISA sit. karta

m.brazda martin na chrudim.cz
Čtvrtek Listopad 4 14:16:50 CET 1999

On Wed, 3 Nov 1999, Martin Syrovátka wrote:

> Dobry den.
>
> Instaluji Wavelan kartu s ISA adapterem do RH6.0 jadro 2.2.5 hardware
> 486 DX/2 66. Mam ovladace od Lucentu, ktere mi drive v pocitacich s PCI
> sit. kartou v pohode prosli, ted jakmile jsou v PC obe karty linux pri
> startovani PCMCIA uplne zatuhne. Menil jsem IRQ i IO na sit. karte,
> nepomohlo. Pokousel jsem se toto menit i na wavelan karte, ale nevim
> jestli jsem to konfiguroval spravne, nepomohlo to take.
>
> Prosim o radu, jestli pouzit jine ovladace, pripadne jak nastavit
> ovladace stavajici.
>
> Diky

Nevim jestli vam poradim spravne, ale pro ISA adaptery pro Wavelan karty
se musi upravit zdrojovy kod pcmcia.
Je to nekde popsany v tech ovladacich od Lucentu. Melo by to byt v souboru
$pcmcia_src/modules/i82365.c -> zmenit radek
   static int i365_base 0x03e0
na static int i365_base 0x03e2.

Po novem prekladu pcmcia doporucuji vyzkouset
   insmod pcmcia_core
   insmod i82365.
Pokud vam to nezatuhne tak mate vyhrano, alespon ja jsem vzdy mel.

		S pozdravem M.Brazda na chrudim.cz

PS: pokud by vam to ani pak nechodilo tak se mi ozvete na soukromy mail.
    Uz jsem se s wavelanem natrapil docela dost.