Samba a disky

Jiri Zach zach na teranet.cz
Čtvrtek Listopad 4 14:04:24 CET 1999

> Ahoj,
> mam tenhle problem a zadna dokumentace mi ho nepomohla vyresit.
> Jak mam namontovat z NT disk ?(ne slozku).
> Stale se mi nedari primontovat E$, F$ a podobne.
> Co vlasne znamenaji sluzby zakoncene na $ ?

$ na konci znamena hidden sharing. Tzn. ze tento zdroj ke sdileni neni pri
poklepani na dany pocitac v Okolnich pocitacich videt. Ale kdyz si rucne
nastavite pr. net use k: \\jjjjjj\c$ tak se pripoji cely tento disk (lze
tez pres pripojit sitovou jednotku). U win NT se vytvari defaultne a ma k
nemu pristup skupina Administrators. Lze to ovsem zmenit, nebo si muzete
vytvorit vlastni "tajne sdileni". Staci dat na konec onen $. V sambe to ma
uplne stejne dusledky (mam to vyzkousene).