Samba a disky

Ivan Brezina i na if.cz
Čtvrtek Listopad 4 15:24:04 CET 1999

"Korinek, Jan" wrote:

> [...]

Diky to bylo ono. Jako normalni uzivatel jsem k tomu
nemel pristup. Jako admin jsem to normalne namontoval.

Diky Ivan

PS:Jeste mam jeden mensi problem, mam sambu z RH6.1 cz a i pri
pri neuspesnem montovani se mi neco namotuje. Adresar je videt,
ale nejde precist, vypise se asi tohle:
pri smbmount tohle:
tree connect failed: ERRSRV - ERRinvnetname (Invalid network name in
tree connect.)
smbmount: login failed
Could not umount /mnt/disk2: Device or resource busy
smbmount: exit

a pri mount tohle:
/liliuokalani/ivan on /mnt/disk2 type smbfs (0)