virtualny server na proftpd

Petr Soucek petr na ryston.cz
Čtvrtek Listopad 4 14:58:37 CET 1999

Jan Satko wrote:

> Zdravim.
> Tak som skusil rozbehat proftpd a na nom virtualne servery.
> Bohuzial zatial k nie mojej spokojnosti. Virtualny server rozbehat viem,
> ale nie na tom istom porte. Cize na 21.
> Bohuzial nikdy sa mi nepodarilo pripojit na virtualny server.
> Napadlo ma, ze mozno mu vadia 2 mena na tom istom ip-cku.

Tak to mu vadi zcela urcite. Virtualni hosti vez vlastni IP adresy
funguji jen ha http serveru, protoze pouzivaji host: header. FTP
protokol nema zadnou moznost, jak sdelit serveru, ke kteremu virtualu
chce klient pristupovat.

> Tak som spravil 2 ip-adresy aj s DNS aj reverz a stale nic.
> Ak zadam aby virtualny server bezal na inom porte, tak je to OK.

A co zkustit netstatem se podivat, na ktere IP adrese sedi ten server?

Nebo ho spoustite pres inetd?

Zdravi

Petr Soucek