hosts.allow - KNOWN neresolvuje classless reverzni DNS

Jiri Zach zach na teranet.cz
Čtvrtek Listopad 4 14:18:28 CET 1999

pridelenou(e)

> Ja jsem poskytovatel.

Tak se domluvte s NICem (Ted to spravuje Eunet, myslim). Jste poskytovtal
nejvyssy urovne ? Ja jsem taky poskytovatel ale jsem pripojen do NIXu pres
jineho, vyssiho poskytovatele, a od nej mam samozrejme i pronajate IP
adresy. S nim tento problem resil. Stacilo mu sdelit adresu sveho
reversniho DNS a on tyto adresy oddelegoval na tento DNS. Spravu si pak
samozrejme provadim sam