Bridging

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Listopad 4 17:21:26 CET 1999

On Tue, 2 Nov 1999, Vladimir Michl wrote:

> Mam dojem ze Bridge v jadrech 2.2.x umi i nejake filtry, kterymi lze rici,
> jake protokoly bridgovat a jake ne.

Ano umi, i kdyz zavadeni dalsiho protokolu znamena sahnout do jadra, ale
zapinani a vypinani jde normalne za chodu. Potiz budete mit s tim, ze asi
nikde neexistuje brcfg pro 2.2. jadra, alespon ja jsem ho nikde nenasel a
musel jsem si udelat vlastni.

Pokud bude zajem mohu vystavit.

Ovlada se to asi takle (uz jsem to tuzedlouho nedelal, protoze kdyz se to
jednou pusti, tak uz to bezi furt).

brcfg policy reject

brcfg tsp #vypina implicitne zapnuty Spanning tree protokol

brcfg start exempt IP ARP

brcfg stat je videt co se deje.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nekdy je rozumne o krok ustoupit, aby se prodlouzil rozbeh.