fetchmail: terminated with signal 13/ bare LF

Čtvrtek Listopad 4 17:42:11 CET 1999

On Thu, 4 Nov 1999, konferenjcie wrote:

> Ak mozem, chcel by som este pripojit otazku z Qmail. Mam ppp alias na
> virtualnu domenu, ktoru potom odosielam maildirsmtp. Ak je v maile viac
> adresatov, Qmail vytvori niekolko kopii mailu priamo vo virtualnej domene,
> co samozrejme predlzuje dobu dialupu. Je mozne, mu tuto schopnost
> zablokovat?

Doporucuji tuto otazku nadhodit v qmailove konferenci. Uz davno tam nebyl
zadny zajimavy flamewar. :)

V soucasne dobe je to skutecne mozne jenom ex post, jak doporucil kolega
Novotny. Je to sice drbani se na zadni casti pres hlavu, ale je pravda, ze
qmail je architektonicky postaven tak, ze to bez vetsich zasahu
jednoduseji neumet nebude.