fetchmail: terminated with signal 13/ bare LF

Peposh Peposh na podvodnik.cz
Pátek Listopad 5 15:08:26 CET 1999

> No, ja to po pohledu do zdrojaku reknu presneji: Tento navratovy
> kod je generovan pri
> a. bare-LF problemu
> b. "unable to figure out my IP"
> c. "unable to read controls"
> d. "out of memory"
> e. "timeout"
Hmm, ked som prechadza logy, kde som sa pokusal opatovne stahovat maily od
ISP, zistil som, ze predsa len fetchmail padne v ten isty okamih prenosu
jedneho mailu. Preto predpokladam, ze okrem bare-LF problemu su ostatne
moznosti dost nepravdepodobne. Zatial je len skoda, ze neviem ten mail
pouzit interne, aby som chybu opatovne vyvolal a zatial stahujem od ISP
korektne.

> Ted jsem si vzpomnel, ze existuje programek "recordio" od djb -
> tim si muzete zkusit konverzaci mezi qmail-smtpd a fetchmailem
> nahrat - mel byste videt, co qmail-smtpd vyplivne za odpoved nez
> prestane poslouchat...
Dik moc, vyskusam, len co opat fetchmail padne.

> Skutecne to bylo takhle? Opravdu jste generoval jen LF - chci rict,
> jak presne jste to delal? Nemohlo to neco to vas prelozit na CR/LF?
Hmm, pouzil som len telnet a cez ALT som typoval na numericke klavesnici. Je
pravda, ze CR mi aj tak konverotval na LF, no doruceny mail obsahoval len LF
ziadne CR. Neviem vsak posudit, ci tento sposob nieco dokazuje.

BTW, do ktorej konferencie o Qmail by som sa mal pripojit, nech skusim moju
otazku s PPP?

Peter Figuli