Pre Petra Novotneho

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Pátek Listopad 5 21:05:22 CET 1999

On 5 Nov 1999 14:13:05 +0100, David Rohleder wrote:

: Prave ze nic. Byl to pripad, kdy vadi, ze konference pridava Reply-To:
: hlavicku. Nektere konference to nedelaji (treba czdebian-l). Ja jsem
: chtel, aby ji tam davali, ale neuspel jsem. Jedna z pricin bylo toto
: singularni chovani.

Pani, ked robite mailing-listom to, co sa ma robit
newsami, tak sa necudujte :-)

Pokial ide o konkretny pripad, ktorym tento thread
zacal, argument intranetu je podla mna neplatny -
je psou povinnostou spravcu intranetu postarat sa
o to, aby von odchadzali spravne hlavicky posty.

Zdravi
--
				Stano