Pre Petra Novotneho

Petr Novotny Petr.Novotny na antek.cz
Pátek Listopad 5 12:59:32 CET 1999

On 5 Nov 99, at 12:49, Igor Kilian wrote:
> Moja adresa je spravna a to je uvedena v poli "Reply to" ako aj v podpise.
> To ze v poli "From" je ina adresa to je uz tym ze moj Linuxovy stroj z
> vonku nie je mozne vidiet. Ale vsetko je inak OK.

Tak mi laskave ve sve hlavicce ukazte to Reply-To:

From: Igor Kilian <igor.kilian na master.spp.sk>
To: linux na linux.cz
Subject: Pre Petra Novotneho
Date: Fri, 5 Nov 1999 12:49:33 +0200

Vidite? Je tam nazev listu.

> Takze ak mi chcete
> napisat nieco osobne ide to.

Kdyz pisu odpoved, mackam bud "Reply" nebo "Reply From"; jen
zridkakdy prolezam signatury, abych tam nasel adresu...

> Keby ste boli v nasom intranete tak na
> "master.spp.sk" sa dostanete.

Stejne jako do sveta neinzeruju adresy 192.168.x.x, taky do sveta
neinzeruju e-mail adresy z intranetu - tedy pokud ocekavam
odpovedi.

Jo, a ten e-mail jste mi klidne mohl poslat osobne...

Petr Novotny, ANTEK CS
Petr.Novotny na antek.cz
http://www.antek.cz
PGP key ID: 0x3BA9BC3F