ISDN a Fritz!

Vaclav Babicky babicky na ipp.cas.cz
Neděle Listopad 7 14:53:52 CET 1999

Ahoj vsichni,
prominte, bude to ponekud delsi. Na zacatku bych chtel zduraznit,
ze nejsem priznivcem M$ Windows.

Mam Linux, Slackware 3.90, kernel 2.0.37, isdn-utlis 3.0beta a
vyse zminenou Fritz! (AVM A1). Zkousel jsem instalovat ISDN
v Linuxu, pouzivam HiSax driver. Karta funguje, umim udelat
pripojeni na providera, ktery poskytuje sluzby na ISDN, umim se
pripojit na tento stroj z jineho pocitace, kde je ISDN zprovozneno.
Pouzivam ippp a s uvedenym nemam potize. (Zatim neumim to same
udelat pres ISDN pobockovou ustrednu, tam si myslim, ze je ale
potiz v dalsi nule v telefonnim cisle a s tim si asi poradim.)

Co ale neumim a vlastne nevim zda je vubec mozne je nasledujici:

LZE EMULOVAT NA LINUXU S TIMTO HARDWAREM
ANALOGOVY MODEM ?

Proc se ptam prave takto: Pri instalaci teto karty do Windowse je
mezi nabidkami i emulace analogoveho modemu a funguje tam.
Jsem schopen se pripojit ke vzdalenemu modemu na analogove
lince (v obou smerech). V Linuxu se mi to nejenom nepodarilo,
po precteni pomerne rozsahle casti dokumentace (+howto +faq)
jsem dospel k nazoru, ze to v uvedenem pripade neni vubec mozne.
Moje predstava je, ze mam Linuxovy stroj, ktery se pripojuje k
providerovi pomoci ISDN a ja se mohu v pripade potreby na ten
samy pocitac pripojit z domova modemem (doma ISDN nemam).
Nechci kvuli tomu pouzivat dalsi modem a hlavne blokovat
dalsi analogovou linku, kterou ani nemam.

Pokud se pletu a je mozne s uvedenou konfiguraci analogovy modem
emulovat, reknete mi prosim nekdo jak.
Pokud se nepletu, muze mi nekdo doporucit jiny hardware a
software (pro Linux), s kterym by to mozne bylo?

Dekuji, babicky.