ISDN a Fritz!

Libor Pechacek farco na clnet.cz
Pondělí Listopad 8 09:23:14 CET 1999

Vaclav Babicky wrote:
> LZE EMULOVAT NA LINUXU S TIMTO HARDWAREM
> ANALOGOVY MODEM ?

Principialne je to zrejme mozne.  Otevrete ttyI port a kvicite do nej ty
ITU V.xx skreky.  Bohuzel ja ani nikdo v mem dosahu nevi, jak to ma
presne vypadat.  Zrejme by tim slo udelat i 56k (tusim Zyxel ma modemy,
ktery se pripoji na ISDN, se domluvi s analogovym modemem, pripadne
dovoli 56k pristup), coz by byla naprosta bomba, protoze ISP, ktery by
chtel V.90, by nemusel cpat Telecomu do chrtanu 75kKc+Nx4kKc za ISDN PRI
a Ciscu 350kKc za AS5200, ale stacilo by pro zacatek par BRI a Fritz
karta.

--
Libor Pechacek <farco na clnet.cz>; ISO-8859-2 ready
PGP key: http://www.clnet.cz/~farco/pgp.txt