SF16-FMI sound card + radio

Radek_Sedmak na EUROTEL.CZ Radek_Sedmak na EUROTEL.CZ
Pondělí Listopad 8 11:22:37 CET 1999

 > Mam rovnaku radio kartu a zatial sa mi ju nepodarilo rozchodit..
 > Mam zapnutu podporu Video4Linux (ako modul), modul pre radio-sf16fmi..
 > ak sa pokusim "insmodnut" modul videodev je ok.. myslim ze ako API tento
 > modul byt v kerneli musi, to je zaroven odpoved pre p. Kulhana, preco mu
 > vypisuje unresolved symbols;)
 >
 > potom sa pokusam insmodnut modul radio-sf16fmi:
 > a dmesg radostne vypise:
 > SF16FMx radio card driver at 0x20f.
 > alebo
 > SF16FMx radio card driver at 0x30f.
 > podla toho ako skusam....

> [...]
     Troufal bych si tvrdit ze urcite protoze API = VIDEO4LINUX se kontroluje
asi takto

fh_radio=open("/dev/radio",O_RDONLY)

a pro provedeni nejake operace nad danym zarizenim pres

ioctl(fh_radio,..................)

Doporuceni vytvorte si prislusne zarizeni /dev/radio